אם יש משהו שלמדתי ב-17 שנה האחרונות בעולם השיווק, זה שבסך הכל – כדי לקבל לקוחות, צריך להכיר יותר אנשים. לא סתם אנשים הולכים למפגשים נטוורקינג (וגם זה נחשב רק לאלו שבכלל מכירים את העולם), הרי בסופו של דבר – אם תכירו עוד אנשים, הם ילמדו להכיר אתכם וככה בעצם תגדילו את מעגל ההיכרות שלכם עם לקוחות פוטנציאלים חדשים וכמובן, מעגל ממליצים חדש.

לכל עסק יש חוסר בנושא כזה או אחר בחיים העסקיים שלו, הן אם זה שולחן חדש לעסק והן אם זה בעיה שיווקית שמקשה עליו להתקדם באינטרנט בצורה הפרסומית מסיבה כזו או אחרת.

כולנו היינו רוצים שלכל העסקים בארץ תהיה עבודה ויהיו להם לקוחות, אבל אין מה לעשות, לפעמים הכל מתחיל מתחרות בריאה ועד לקנאה הדדית של הצלחות, השאלה היא, האם אתם יכולים לעזור לעסק שלפחות לא יכול לקחת לכם לקוחות בשום דרך? אם כן, כאן בדיוק זה מה שיעזור לכם להתקדם, גם בפן האישי וגם בפן העסקי. כל מה שצריך, זה בעצם לדעת מה אתם יכולים לתת עבור אחד שאחר יוכל לתת לכם בתמורה.